Customer Happiness Hero (part-time)

Job description

Over ons

Hoewel we tegenwoordig meer foto's dan ooit maken, verdwijnen onze mooiste foto's vaak in onze enorme digitale 'clutter'. Dit is zonde van alle mooie vastgelegde momenten, want tussen die vele foto’s zitten vele dierbare herinneringen die het afdrukken waard zijn. Denk aan de eerste foto's van je pasgeboren kindje, je neefje of nichtje, aan die waanzinnige stedentrip met je vrienden of vriendinnen, en niet te vergeten aan die fantastische stapavond waarvan de foto's een stuk scherper zijn dan jouw herinneringen.

Klikkie helpt jou het leven te vieren en herinneringen te koesteren. Wij willen jou inspireren om meer tijd te nemen voor de kleine momenten en jou te laten genieten van het hier en nu, datgene waar het nou écht om gaat. Daarom helpen wij jou om je mooiste momenten te verzamelen en af te drukken, zodat jij vaak met trots kan terugkijken op jouw vele mooie herinneringen. 

Wie jij bent

Als Customer Happiness Hero speel jij een cruciale rol binnen ons gezellige team! Jij zorgt er dagelijks voor dat onze klanten helemaal tevreden zijn en ontvangt waardevolle informatie over hoe wij ons product en bedrijf kunnen verbeteren. Via email, telefoon en chat help je klanten met vraagstukken en zorg je ervoor dat eventuele problemen worden opgelost. Daarnaast werk je nauw samen met de rest van onze organisatie, zoals marketing en productontwikkeling, zodat alle feedback van klanten snel en goed wordt opgepakt. Daarmee ben jij hét beginpunt van onze productontwikkelingen en van groot belang om onze gehele organisatie naar een hoger niveau te tillen.  


We zijn op dit moment op zoek naar parttimers die op flexibele basis minimaal 12 uur willen werken. Ideaal te combineren naast je studie dus! Alhoewel wij, als corona het toelaat, graag gezamenlijk op kantoor werken, is er ook de mogelijkheid om het werk vanuit huis op te pakken. 


In het kort

  • Je bent hét aanspreekpunt voor al onze members
  • Je zorgt ervoor dat feedback van klanten goed wordt gecommuniceerd met de rest van de organisatie en denkt actief mee over manieren waarop wij ons product en bedrijf kunnen verbeteren
  • Je werkt veel samen met de andere team members en afdelingen binnen klikkie en ondersteunt waar nodig/mogelijk
  • Je hebt veel verantwoordelijkheid en handelt voornamelijk op basis van eigen inzicht


Requirements

Ons ideaalplaatje

  • HBO/WO denkniveau

  • Ervaring binnen een support functie is gewenst, maar niet strikt noodzakelijk

  • Je stroopt graag je mouwen op en zegt nooit nee tegen een uitdaging!

  • Je bent communicatief vaardig, vrolijk, (klant)vriendelijk en nice to work with

  • Je werkt goed onder druk, denkt in oplossingen, en bent een onmisbaar onderdeel voor een klein team. Oftewel, je bent gemaakt voor “the start-up life”.

  • Je Nederlandse taal is foutloos daarnaast spreek en schrijf je een vlekkeloos woordje Engels. Kun je dit ook nog in het Frans? Bonuspunt.

Voldoe jij niet aan deze punten maar ben je ervan overtuigd de perfecte kandidaat te zijn? Voel je vrij om toch te solliciteren.


Wat wij bieden

  • Een internationale start-up met een zeer hecht team (waar Engels de voertaal is)

  • Een klein, inclusief, multi-getalenteerd en zeer ambitieus team van professionals die weten wat hard werken is maar ook een biertje (of meer) op vrijdagmiddag zéker niet afslaan

  • De mogelijkheid om veranderingen door te voeren in het bedrijf en zo écht impact te maken

  • De kans om je in een razendsnel tempo te ontwikkelen, veel verschillende aspecten van 'the start-up life' mee te maken en mee te groeien met de organisatie.

  • Een prachtig kantoor midden in het centrum van Amsterdam 

  • Zelf gebruik maken van klikkie!

  • Een bruto salaris van 11 euro per uur excl. vakantiegeld